2& Techniki:
Każde jutsu/umiejętność (z kilkoma wyjątkami) może być rozwinięte do +5. Podczas awansu
zwiększa się jego skuteczność, jakość i ew. zadawane obrażenia. Na początku
jutsu/umiejętności są +0 aby podnieść poziom jutsu musimy poświęcić PD* i wyruszyć w
samotną podróż mającą na celu udoskonalenie swojego jutsu/umiejętności.
• 1 poziom – 100 PD
• 2 poziom – 200 PD
• 3 poziom – 300 PD
• 4 poziom – 400 PD
• 5 poziom – 500 PD
Granica możliwości:
Jutsu rzuca się w określony sposób, każdy ninja ma prawo zależnie od poziomu rzucić x jutsu na trzy tury. X jest równy poziomowi postaci, jednak jest to rachunek na 0 poziomowe jutsu. Techniki 1 poziomowe kosztują 2x tyle co zwykłe, techniki 2 poziomu 3x tyle co zwykle itd.
Lecz jeżeli ninja wykorzysta wszystkie jutsu które mógł rzucić na trzy tury –
odejmuje sobie dziesięć Punktów Życia (PŻ) dlatego że jest to granica możliwości shinobi,
oznacza to że po tych technikach jesteśmy po prostu zmęczeni.
Jeżeli tworzysz technikę to pamiętaj:
Dobre jutsu który dopiero powstaje jest +0 a więc jest bardzo słaby. Techniki takie powinny mieć mało plusów i dużo minusów. Powinny zabierać mało chakry. Po ulepszeniu +1 mówisz MG czy chcesz żeby dodał jeden plus dla czaru czy też usunął jakiś z minusów.
Offline