Ogłoszenie

Uwaga! Każda z misji może być wykonana tylko raz! Nie martwcie się co tydzień misje będą uzupełniane i dodawane.!

Uwaga! KN jest na razie forum testowym. Jeżeli zauważymy że użytkownicy będą się udzielać i grać urządzimy wielki remont!

#1 2010-06-06 20:33:22

Fushigi

Administrator

Zarejestrowany: 2010-06-05
Posty: 104
Punktów :   

Trochę o statystykach

&3 Statystyki:

Siła: Odpowiada za to jak silny cios wyprowadzisz, czy uda ci się ogłuszyć przeciwnika i czy
dasz radę podnieść tą broń. Siła jest podstawową statystyką fizyczną, liczy się wśród
ninja używających taijutsu,

Zręczność: Zaraz po sile jedna z ważniejszych statystyk fizycznych. Co z tego, że Twój atak,
mimo że wyjątkowo mocny, chybi celu? Zręczność odpowiada również za unikanie ciosów, a
im wyższa, tym umożliwia nauczenie się bardziej skomplikowanych umiejętności.

Reakcja: Niezwykle przydatna przy atakach z zaskoczenia lub zasadzkach. W walce może
zadecydować o zwycięstwie. Odpowiednio wyćwiczona pomaga unikać ataków w kontaktach
bezpośrednich, jak i również z broni długodystansowych.

Szybkość: Wraz z wytrzymałością decyduje o dystansie, jaki potrafimy przebiec nie zostając
złapani.

Spostrzegawczość: To, czy zauważysz grupę czających się w zaułku podejrzanych zbirów, czy
nieświadom niczego podążysz w jego ciemności, świadczy o wysokiej bądź niskiej
spostrzegawczości. Jej odpowiedni poziom umożliwia uniknięcie ataku, wyczula zmysły, a
nawet pozwala przewidzieć niektóre ruchy przeciwnika.

Wytrzymałość: Czyli jak mocno musisz dostać, abyś cokolwiek poczuł. Im wyższa, tym jesteś
wstanie dłużej walczyć oraz absorbować większa ilość obrażeń zanim zaczniesz odczuwać ich
fizyczne skutki. Ciężej jest Cię również zranić. Wraz z siłą wpływa na ilość ekwipunku jaki
możesz ze sobą zabrać.

Charyzma (połączona jest z ogładą): Czy jesteś wystarczająco przystojny, aby napotkane damy wodziły za Tobą wzrokiem, przydrożny handlarz przyznał Ci większą nagrodę za zlikwidowanie buszującego w lesie zbira czy potwora, a Kage darzył Cię większym szacunkiem? Cecha ta wpływa na sposób, w jaki postrzegają Cię inny ludzie, świadczy o kulturze i uroku osobistym.

Inteligencja: Oprócz szybszej nauki inteligencja otwiera nam szerzej oczy na otaczający nas
świat. Łączy się z wolą, wraz z którą nie tak łatwo będzie wplatać nas w złowieszczą intrygę.

Siła Wola: Odporność na różne genjutsu, a także walka ze snem podczas przydługiej,
trzykrotnej opowieść naszego Hokage dotyczącej wojny, może za sprawą woli uratować nam w obu przypadkach życie. Im wyższą posiadamy wole tym stajemy się obiektem trudniejszym do manipulowania oraz ciężej innym wpłynąć na nas w jakikolwiek sposób.


Każda statystyka jest potrzebna do gry, i do każdej z nich jest podpięty Test Statystyki. Jest to chwila w której MG decyduje czy akcja udała się bohaterowi, jak wiemy wszystko co się rusza ma swój profil statystyk. Gdy chcemy zrobić coś wymagającego testu MG porównuję
statystyki odpowiedzialne. Dla przykładu gdy jeden ze zbirów został przyłapany na kradzieży,
od razu zaczyna uciekać, goni go jeden z patrolów, wtedy następuje Test Szybkości, a że
zbir ma szybkość 15 a shinobi tylko 10, przyłapanemu udało się uciec w las i zgubić pościg. Inaczej jest z ciężarem, gdy chcemy coś podnieść – MG robi proste obliczenie:
(Siła * 2 = maksymalny udźwig kg).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fraqhunters.pun.pl www.clanwars.pun.pl www.fenestrainterra.pun.pl www.shippuuden-pbf.pun.pl www.zamuramizk.pun.pl